Pentru Ramona, fara numar!

A se trata ca o gluma usor deplasata, nu am nimic personal cu persoana in cauza, ci cu comentariile ei lipsite de… Lipsite de si atat. Punct.

Pentru domnisoara/doamna/comentareaTZa ramona scris neaparat cu râ mic, cu AI-PI de tipul 82.76.221.si-inca-ceva, AI-DIII-u` blabla@yahoo.com (asta a scris ea, probabil de rusine ca are un ID de forma zuperpysycutzasecsi_kyss4uhaifaiv@iahu.cuom), este invitata la un control medical pentru scoaterea de morcovi (din radacina, desigur).

nu ïnteriorul la buze”ci interiorul buzelor….si ziceai ca esti studenta?lame

nu mai face pe desteapta,ca nici tu nu esti departe…citesti insemnarile cu atentie si ai sa te regasesti printre analfabeti…

Draga mea, sunt studenta, scriu cat mai la caterinca posibil, cu toate greselile de rigoare pentru ca imi place sa scriu asa. Daca vroiam, imi faceam site de gramatica si dictie. Interiorul la buzele mele sunt foarte suparat ca tu ai fost asa reuTZa cu mine si mi-ai zis de umplutura pentru frigider. Hai, ptiu, ce analfabeata is. Mai mult beata decat analfa, nu?

Lectia semnelor de punctuatie: intre cuvinte se lasa un spatiu liber. Intre cuvinte si semnele de punctuatie de tipul .,?!; nu se lasa spatiu, decat intre cuvantul de dinaintea ghilimelelor si ghilminele, dar NU dupa ghillimele. Ntz, ntz, ntz, rusinica.

Nu intelesei ce ai cu lamele din primul comentariu. Vrei sa cumpar niste lame de ras? Tin sa-ti spun ca interioru` la buzele mele nu e emo, deci nu am nevoie de lame. De asemenea, ma epilez numai cu ceara, asa ca tot nu inteleg rostu` LA LAme.

Reintorcandu-ma (si, uau, aici apare un â din i in mijlocu` LA propozitie – sa stii ca nu-i gresit) ) la semnele de punctuatie, draga mea blabla de pe iahuu, punctele de suspensie sunt 3 (trei) la numar, nu patru, nu 8, nu 2. Ci un simplu si magic TREI. Dupa care vine spatiu si litera mare.

Am zis ca nu dau accept la comentariile care nu-mi plac mie personal, ci le postez si le comentez. Totusi astept sa-mi dau Zeama ce e cu lamele alea pe acolo.

Parerea mea? Jenibile comentariile alea doua. Asta e un cuvant facut in lipsa de inspiratie de o persoana neanalfabeta. Ti-l daruiesc tie.

PS: Crede-ma ca stiu destule, inclusiv gramatica.

Semnat:

Partea BEATA din ANALFABEATA, haia mai desteapta ca toata blugiozfera, aia cu interioru` la buze fara lame ca nu e iemo.

MooNy (mamaaaa, ce a naibii sunt in seara asta…)

A se trata de toata lumea ca un pamflet cu directie catre blabla ramona — toata lumea, mai putin de catre aceasta persoana ce mi-a deschis ochii la buze. ramona cu râ mic.

Tags:

3 Responses to “Pentru Ramona, fara numar!”

  1. ramona Says:

    Nici engleza nu o stii?Ca romana inca nu m-ai convins…try again!

  2. moony214 Says:

    Nici tu pe mine ca stii regula semnelor de punctuatie. Deci suntem chit. Zi iend.

  3. Claudiu Says:

    Greu cu pisicutZe seCSi sHi rele …

Leave a Reply

