Haoleo!

Bai, neicule de cand nu am mai scris… Tastatura ma mir cum de nu s-a tocit la ce hal am scris la proiectele de facultate. Asa acrita sunt de sistemul “dati foi la tata” ca  scriu mecanic, dar scriu despre ce imi place. Ma rog…

Fetelor, care purtati toace?

Aia eu, aia eu… Dragele mele, sper ca nu vi s-a exfoliat ultimul neuron ganditor ca unora… Cand va cumparati TOACE, va implor cu tot sufletul meu de om.. scoateti de pe talpa TOT ce inseamna etichete. Mai ales cele fosforescente. NU, nu vreau sa va citesc in talpa cat au costat! Nu, nu vreau sa vad din ce lot chinezesc/de firma au facut parte.

Am vazut la madame “stilate” care carau cate doua etichete, una mai fosforescenta ca ailalta…

O sa revin. pana una-alta, daca aveti chefulet in voi, uitati-va la tutorialele de machiaj de pe HazelToGreen… 😀 tenchiu

Leave a Reply

